Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Εργαστήρια για παιδιά στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης



Eνημερωτικό μήνυμα Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης


Αγαπητοί Φίλοι και Φίλες,
σας στέλνουμε ενημερωτικό μήνυμα με τα νέα του Μουσείου Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης Σχολικού Υλικού.
Υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Μέλος του Δικτύου Μουσείων και Πολιτιστικών Φορέων του Ιστορικού Κέντρου Αθηνών

Διεύθυνση: Τριπόδων 23, Πλάκα, 10558, Αθήνα




Για 1η φορά στην Ελλάδα
“Μάθε να ενισχύεις τη γλωσσική ανάπτυξη, την επικοινωνία και την κοινωνικοποίηση  των παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας με τις διεθνώς αναγνωρισμένες στρατηγικές της μεθόδου Hanen”
 
Η μέθοδος Hanen εφαρμόζεται παγκοσμίως τα τελευταία 40 χρόνια σε όλα τα φυσικά περιβάλλοντα ανάπτυξης των παιδιών και υποστηρίζεται από επιστημονικά δεδομένα που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά της:
  • στην προαγωγή της γλωσσικής ανάπτυξης, της επικοινωνίας, της κοινωνικοποίησης
  • στην υποστήριξη των μαθησιακών διαδικασιών ανάγνωσης και γραφής
  • στην αποτροπή και αντιμετώπιση δυσκολιών και καθυστέρησεων στη γλωσσική ανάπτυξη
  • στην προαγωγή της γλωσσικής και επικοινωνιακής ανάπτυξης παιδιών στο φάσμα του αυτισμού
 Περισσότερες πληροφορίες για τη μέθοδο Hanen στην ιστοσελίδα Τhe Hanen Centre
Περιεχόμενο και ενότητες σεμιναρίου 
Το σεμινάριο Hanen “Teacher Talk ®” παρέχει πρακτικές στρατηγικές για την υποστήριξη της γλωσσικής ανάπτυξης, των αρχικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και αλφαβητισμού καθώς και της κοινωνικοποίησης των παιδιών στα φυσικά εκπαιδευτικά τους περιβάλλοντα. 

  1. Στρατηγικές προαγωγής της γλωσσικής ανάπτυξης των παιδιών 
Στην πρώτη ημερίδα μάθουμε και θα εξασκηθούμε με βιωματικό τρόπο στις στρατηγικές
  • Εντοπισμού των ευκαιριών αλληλεπίδρασης και των σημαντικών πληροφοριών
  • Αναγνώρισης του στυλ αλληλεπίδρασης του κάθε παιδιού
  • Αναγνώρισης του ρόλου του ενήλικα/εκπαιδευτικού και των αποτελεσμάτων του στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών
  • Αναγνώρισης του σταδίου γλωσσικής ανάπτυξης κάθε παιδιού
  • Ακολουθίας της επικοινωνιακής πρωτοβουλίας των παιδιών 

  1. Στρατηγικές προαγωγής της επικοινωνίας των παιδιών 
Στη δεύτερη ημερίδα θα μάθουμε και θα εξασκηθούμε με βιωματικό τρόπο στις στρατηγικές
  • Μίμησης
  • Ερμηνείας
  • Σχολιασμού
  • Κινητοποίησης της επικοινωνιακής πρωτοβουλίας
  • Αναμονής
  • Εναλλαγής ρόλων πομπού και δέκτη
  • Κινητοποίησης της αλληλεπίδρασης σε μια συζήτηση
  • Κινητοποίησης της αλληλεπίδρασης σε ομαδικές δραστηριότητες

  1. Στρατηγικές προαγωγής της αναγνωστικής ικανότητας μέσω της επαφής με τα βιβλία
Ως επαγγελματίες πρώτης παιδικής ηλικίας παίζουμε σημαντικό ρόλο στην τοποθέτηση των βάσεων των αρχικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής. Στην τρίτη ημερίδα εξετάζεται η σημασία της αλληλεπίδρασης με τα βιβλία, η σχέση γλωσσικής και αναγνωστικής ανάπτυξης και παρουσιάζονται οι απαραίτητες στρατηγικές ώστε μέσα από τις δραστηριότητες ανάγνωσης βιβλίων να προαχθεί η αγάπη και το ενδιαφέρον για το γραπτό λόγο και η γλώσσα των παιδιών.
Στην τρίτη ημερίδα θα μάθουμε και θα εξασκηθούμε με βιωματικό τρόπο στις στρατηγικές
  • Ανάπτυξης θετικών στάσεων προς την ανάγνωση βιβλίων
  • Εξοικείωσης των παιδιών με το έντυπο υλικό
  • Σχεδιασμού δραστηριοτήτων ανάγνωσης βιβλίων με επικοινωνιακό και κοινωνικό χαρακτήρα
  • Προσαρμογής της γλώσσας του επαγγελματία στο επικοινωνιακό ύφος του παιδιού κατά την ανάγνωση βιβλίων
  • Ανάδειξης της λειτουργικότητας του γραπτού λόγου στις καθημερινές δραστηριότητες και στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
  
  1. Στρατηγικές προαγωγής της κοινωνικοποίησης μέσα στα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
Τα παιδιά με γλωσσικές επικοινωνιακές και κοινωνικές δυσκολίες συνήθως εμφανίζουν δυσκολίες έναρξης και διατήρησης της αλληλεπίδρασης με τα άλλα παιδιά, και μπορούν να βρεθούν κοινωνικά αποκλεισμένα και απομονωμένα. Είναι σημαντικό το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον να προάγει την αλληλεπίδραση με τα άλλα παιδιά και τους συμμαθητές.
Στην τέταρτη ημερίδα θα μάθουμε και θα εξασκηθούμε με βιωματικό τρόπο στις στρατηγικές
  • Aναγνώρισης των προκλήσεων και δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα παιδιά στην αλληλεπίδραση μεταξύ τους
  • Εντοπισμού των συνεπειών των αναπτυξιακών γλωσσικών δυσκολιών στην κοινωνικοποίηση των παιδιών
  • Προσαρμογής της χωρικής διάταξης με στόχο τη συμπερίληψη των κοινωνικά απομονωμένων παιδιών στις δραστηριότητες
  • Συνδυασμού διαφορετικών κοινωνικών ομάδων παιδιών
  • θετικών στάσεων προς την ανάγνωση βιβλίων
  • Εξοικείωσης των παιδιών με το έντυπο υλικό
  • Σχεδιασμού και επιλογή υλικών και δραστηριοτήτων που να προάγουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των παιδιών
  • Υποστήριξης της αλληλεπίδρασης μεταξύ των παιδιών
Επιμορφωτικοί στόχοι: Με την ολοκλήρωση του πιστοποιημένου σεμινάριου Hanen “Teacher Talk®”, οι επιμορφούμενοι θα είναι σε θέση να εφαρμόζουν τις στρατηγικές της μεθόδου Hanen για την προαγωγή 
  • της γλωσσικής ανάπτυξης παιδιών με ή χωρίς γλωσσικές δυσκολίες
  • των πρώτων αναγνωστικών δεξιοτήτων των παιδιών
  • των δεξιοτήτων επικοινωνίας και κοινωνικοποίησης των παιδιών

Απευθύνεται σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση ή/και παρέμβαση (ψυχολογική, παιδαγωγική, ειδική αγωγή, εργοθεραπευτική, λογοθεραπευτική) παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας (από τη γέννηση ως 6 ετών) με ή χωρίς αναπτυξιακές ή γλωσσικές δυσκολίες.

Μεθοδολογία: Το υλικό του σεμιναρίου διδάσκεται σε μορφή διαδραστικών και βιωματικών ημερίδων με την ενεργό συμμετοχή των επιμορφουμένων. Η εκπαίδευση είναι σχεδιασμένη και οργανωμένη με βάση τις αρχές διδασκαλίας-επιμόρφωσης ενηλίκων ακολουθώντας την εξής δομή:
  1. Βιωματική αναφορά στην προσωπική εμπειρία κάθε συμμετέχοντα
  2. Διαδραστική παρουσίαση των περιεχομένων
  3. Πρακτική εξάσκηση και επίλυση δυσκολιών και αποριών.
  4. Εξατομικευμένος σχεδιασμός της πρακτικής εφαρμογής των στρατηγικών στην εκπαιδευτική πραγματικότητα κάθε συμμετέχοντα.

Σε κάθε ενότητα θα πραγματοποιηθούν ομαδικές δραστηριότητες, θα παρουσιαστούν βίντεο πραγματικών περιστατικών εφαρμογής της μεθόδου Hanen, θα συζητηθούν τα κυριώτερα περιστατικά που απασχολούν τους συμμετέχοντες και θα πραγματοποιηθούν ασκήσεις σχεδιασμού και υλοποίησης των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων με βάση τις στρατηγικές Hanen.
Πατήστε εδώ για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο, τη δομή και τους στόχους του σεμιναρίου Hanen “Teacher Talk ®”
Επιμορφώτρια: Δρ. Μαρία Δημητροπούλου, διδάσκουσα Πανεπιστημίου Αθηνών, Ψυχοπαιδαγωγική σύμβουλος,  Διδάκτωρ Ψυχολογίας και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια Hanen.
Πατήστε εδώ για σύντομο βιογραφικό της επιμορφώτριας. 
Χρήσιμες πληροφορίες:
Απαιτείται βασική γνώση Αγγλικών.
Περιορισμένος αριθμός θέσεων, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: Σάββατο και Κυριακή 02-03-09-10/12/2017
Ώρες Διεξαγωγής: 16.00-20.00
Τόπος Διεξαγωγής: Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, Τριπόδων 23, Πλάκα, Αθήνα
Δίδακτρα:
  • 300€, Φοιτητές, Κάτοχοι κάρτας ανεργίας 250€
  • Προκαταβολή κατά την εγγραφή 80€
  • Αποπληρωμή την 1η ημέρα του σεμιναρίου
  • Στις ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνεται ειδικό έντυπο υλικό από το κέντρο Hanen και ο νόμιμος ΦΠΑ.
 Παρέχονται:
  • Διεθνής πιστοποίηση Hanen με την ολοκλήρωση των τεσσάρων ημερίδων.
  • Εκπαιδευτικό υλικό από το κέντρο Hanen (ένα για κάθε θεματική ενότητα, συνολικού κόστους 50€/συμμετέχοντα)
  • Καφές
Πληροφορίες/Εγγραφές:



Επιμορφωτικό σεμινάριο συναισθηματικής αγωγής ενηλίκων με τον Στέλιο Πελασγό

«Ο Φόβος και το Παραμύθι. Μάθε το δρόμο του Φόβου και παρ’ τον ανάποδα»


Η παραδοσιακή τέχνη της προφορικής αφήγησης ήταν στα σωστά χείλη μια μέθοδος ψυχικής θεραπείας και συμβουλευτικής. Ο παραμυθάς ή η παραμυθού βοηθούσε να διαβούμε τα σκοτεινά δάση που η ζωή μας εγκατέλειπε.
Η προφορική λογοτεχνία (παραμύθια, μύθοι, θρύλοι, δημοτικά τραγούδια κ.α) είναι γεμάτη ιστορίες τρόμου. Προσέφερε σενάρια ζωής για την αντιμετώπιση του φόβου.
  • Γιατί τα παιδιά λατρεύουν τις ιστορίες με φαντάσματα, τέρατα και λυκάνθρωπους;
  • Πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζει το φόβο το παραδοσιακό παραμύθι σε σχέση με την σύγχρονη λογοτεχνία, το σινεμά, τα κόμικς;
  • Πότε ο φόβος είναι απαραίτητος προστάτης και πότε είναι βοηθός; Πότε είναι χρήσιμος;
  • Υπάρχουν ηλικιακά στάδια όπου ο φόβος αυξάνεται και άλλα όπου μειώνεται; Φοβάται τα ίδια ένα παιδί 4 ετών με ένα παιδί 12 ετών;
  • Ποιοι μαθαίνουν τον φόβο στα παιδιά;
  • Κληρονομιέται ο φόβος;
  • Τι φοβούνται οι γονείς; Τι φοβούνται οι άνδρες και τι οι γυναίκες;
  • Ποια είναι η διαφορά του φόβου από την φοβία;
  • Ποια παραμύθια μπορούν να βοηθήσουν στην γνωριμία, την διαχείριση και την αντιμετώπιση του φόβου;
  • Πώς φεύγει ο φόβος και πώς έρχεται;
  • Πώς εξημερώνεται ο φόβος με τα παραμύθια και μαθαίνει να τρώει από το πιάτο του και να κοιμάται στο μαξιλαράκι του;
 Κάθε συνάντηση στηρίζεται σε ένα λαϊκό παραμύθι και σκοπό έχει την εξέταση μίας συγκεκριμένης κάθε φορά όψης του φόβου και της αντιμετώπισης του. Πολύτιμο υλικό θα μας προσφέρουν συμπληρωματικά παραμύθια, μύθοι και θρύλοι αλλά και η σύγχρονη λογοτεχνία, ζωγραφική, κινηματογράφος και κόμικς.
Σκοπός μας είναι να γνωρίσουμε και να κατανοήσουμε τους μηχανισμούς του φόβου στα παιδιά μας και σε εμάς προσωπικά ώστε να μπορέσουμε καλύτερα να αντιμετωπίσουμε την οργανωμένη επίθεση του ατομικά, οικογενειακά και συλλογικά.
Το σύνολο των εργαστηρίων αποτελεί μια ενότητα και κάθε θέμα συμπληρώνει το προηγούμενο όπως και κάθε συμμετέχων θα στηρίζει τους υπόλοιπους. Ωστόσο είναι δυνατό να παρακολουθήσει κάποιος/ κάποια αποκλειστικά τα εργαστήρια που τον ενδιαφέρουν.
Α΄ Συνάντηση 27/10: "Γιατί έχεις τόσο μεγάλο στόμα;"
Από την Κοκκινοσκουφίτσα στην Ωραία Κοιμωμένη
Από τον Λύκο στον Δράκο
Γνωριμία και παιχνίδι με τον Φόβο
Τα πρόσωπα και οι μορφές του.
  • Υπάρχει καλός και κακός φόβος;
  • Οι ηλικίες του Φόβου
  • Ο Φόβος και τα όνειρα.
  • Φοβισμένες και απόκοτες μεταπολεμικές ελληνικές γενιές. Τι φοβόταν και τι αψηφούσε κάθε γενιά ελλήνων;
Β΄ Συνάντηση 24/11: "Ο καλός Φόβος και ο κακός Φόβος"
Στο σπίτι της μαμάς –κατσίκας ή γουρουνίσια μονοκατοικία στο δάσος;
Ο φόβος που θέτει όρια και προστατεύει ή ο Φόβος που περιορίζει και υποδουλώνει.
Είναι οι κυβερνήσεις μαμάδες κατσίκες;
Τι έκανε λάθος ο πατέρας της Ωραίας κοιμωμένης;
Γιατί η μαμά γουρούνα έδιωξε τα παιδιά της στο δάσος;
Ο Φόβος και ο υπαρκτός και ο πλασματικός κίνδυνος.
Παιδιά και υπαρξιακοί φόβοι
Ο φόβος του Χρόνου.
Γ΄ Συνάντηση 08/12: "Ο φόβος του άλλου φύλου"
Οι νύφες και οι κόρες του Κυανοπώγωνα.
Η δεύτερη σύζυγος του πατέρα της Σταχτοπούτας και της Χιονάτης.
Η δυστυχία να παντρευτείς νεράιδα.
Ο φόβος του άλλου φύλου σε κάθε ηλικία.
Οι γονείς του αντίθετου φύλου και ο Φόβος του παιδιού.
Δ΄ Συνάντηση 19/01: "Ο εσωστρεφής άνθρωπος και ο Φόβος"
Ο Σταχτοπούτης και η οικογένεια του.
Πώς φοβάται και πώς αντιμετωπίζει το φόβο ένα εσωστρεφές παιδί;
Πώς μπορούν να βοηθήσουν η οικογένεια και οι σύντροφοι του εσωστρεφούς για να διαχειριστεί το φόβο;
Δυσκολίες και χαρίσματα των εσωστρεφών ηρώων των παραμυθιών.
  • Ο Φόβος και το Ψέμα.
Εξαπάτηση και μεταμφίεση
  • Ο Φόβος των παιδιών προς τους γονείς τους.
Ε΄ Συνάντηση 02/02: "Ο εξωστρεφής άνθρωπος και ο Φόβος"
  • Η Κοκκινοσκουφίτσα και η οικογένεια της.
  • Το Αγόρι που ήθελε να γνωρίσει το Φόβο.
Ο φόβος ως πρόκληση, ως γνώση και ως κίνδυνος.
Πώς μπορούν να βοηθήσουν η οικογένεια και οι σύντροφοι του εξωστρεφούς για να διαχειριστεί το φόβο;
Δυσκολίες και χαρίσματα των εξωστρεφών ηρώων των παραμυθιών.
  • Ο Φόβος και ο Ηρωισμός.
  • Ο Φόβος των γονιών προς τα παιδιά τους
ΣΤ΄ Συνάντηση 02/02: "Φοβεροί και άφοβοι τρόποι αντιμετώπισης του Φόβου"
Ένας τρόπος αντιμετώπισης του Φόβου που μας διδάσκει ένα λαϊκό παραμύθι από την Νάξο.
Η αντιμετώπιση του κινδύνου ως πιθανότητα ή ως βεβαιότητα;
  • Ο μύθος της Πανδώρας
  • Παιχνίδια με τον Φόβο, ακίνδυνα και επικίνδυνα
Τζόγος  και ατυχηματοθηρική συμπεριφορά
Ζ΄ Συνάντηση 02/03: "Ο Φόβος και το καταφύγιο"
  • Οι αδελφές με τα τρία μάτια, ένα ουκρανικό παραμύθι
  • Σπιτάκι στο δάσος ή κάστρο με τείχη;
  • Εσωτερικά και εξωτερικά καταφύγια
  • Καταφύγιο από τον Φόβο ή φυλακή;
  • Το σώμα ως καταφύγιο και ως φυλακή
  • Το πατρικό σπίτι ως καταφύγιο και ως φυλακή
  • Ποιο είναι το αντίθετο του Φόβου;
Η΄ Συνάντηση 20/04: "Ο Φόβος και η Ενοχή"
Η αλεπού πνευματικός, ένα λαϊκό ελληνικό παραμύθι για τον Φόβο.
Η εσωτερίκευση του Φόβου.
Ο Φόβος και η Τιμωρία.
Ο Φόβος που χειραγωγεί και υποδουλώνει.
Απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, γονείς και εραστές του προφορικού λόγου
Σύντομο Βιογραφικό
Ο Δρ. Στέλιος Πελασγός είναι ο πρώτος έλληνας ιστορητής (επαγγελματίας αφηγητής/ παραμυθάς). Κληρονόμος μιας ζωντανής λαϊκής παράδοσης, έφτασε στην αναβίωση των παραμυθιών βαδίζοντας και στα τέσσερα μονοπάτια του σύγχρονου storytelling, την λογοτεχνία, το (σωματικό) θέατρο, την ψυχολογία και την παιδαγωγική. Η ευχή της γιαγιάς του και τα τέσσερα μονοπάτια τον έφτασαν στην Γαλλία όπου συνάντησε τους μεγάλους δασκάλους της προφορικής λογοτεχνίας. Ακόνισε την τέχνη του στις βεγγέρες, τα πανηγύρια και τα καφενεία της Ελλάδας και την τρόχισε με την εμπειρία της σύγχρονης λογοτεχνίας και των παραστατικών τεχνών, της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής.
Από το 1991 ταξιδεύει σε θέατρα, σχολεία, φεστιβάλ, μουσεία σε όλη την Ελλάδα, την Ευρώπη και την Ανατολή δίνοντας παραστάσεις αφήγησης και διδάσκοντας σε σεμινάρια στην ελληνική, γαλλική και αγγλική γλώσσα. Το έργο του δίνει έμφαση στην ψυχοθεραπευτική και παιδαγωγική δράση της τέχνης του.
Είναι καλλιτεχνικός διευθυντής των Διεθνών φεστιβάλ αφήγησης ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης και Αθηνών, συνεργάτης πολλών φεστιβάλ αφήγησης στην Ευρώπη και δημιουργός πολλών περιφερειακών φεστιβάλ. Εμψυχώνει και στηρίζει παιδαγωγικά εργαστήρια για γονείς, γιαγιάδες και παππούδες, ψυχολόγους και εκπαιδευτικούς και ειδικεύεται στην διαχείριση των συναισθημάτων μέσα από τον μυθικό λόγο.
Η διδακτορική του διατριβή για το παραμύθι, την προφορικότητα και την πολλαπλή νοημοσύνη θεωρείται ένα έργο αναφοράς και διδάσκεται σε πανεπιστημιακές σχολές.
Μεγάλο μέρος του έργου του διακονεί ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού (τσιγγάνους, ηλικιωμένους, παιδιά ειδικής αγωγής, πρώην χρήστες ουσιών, φυλακισμένους κ.α.). Έχει συνθέσει και σκηνοθετήσει παραστάσεις αφήγησης με μαρτυρίες ζωής από γέροντες, πρώην χρήστες, εφήβους τσιγγάνους κ.α.. Έχουν εκδοθεί πολλά βιβλία του για παιδιά ή ενήλικες. Η ΕΡΤ έχει αφιερώσει τέσσερα ντοκυμονταιρ στο έργο του. Ζει ανάμεσα στην Αθήνα και σε μια ρεματιά του Πηλίου.
Εμφανίζεται τακτικά στα όνειρα των μεγάλων και των παιδιών σαν μια αλεπού που μιλά ή σαν ένα χρυσό ψαράκι.
«Ο Στέλιος Πελασγός είναι ο άνθρωπος που έφτιαξε όλο το κίνημα της σύγχρονης αφήγησης στην Ελλάδα με την τριπλή του ιδιότητα. Από την μια είναι αφηγητής που το χάρισμα του το καλλιεργεί σαν κάθε καλός μάστορας όλα αυτά τα χρόνια, από την άλλη είναι βαθύτατος γνώστης της παραδοσιακής αφήγησης που δεν χάνει ευκαιρία να δίνει διαλέξεις, να διδάσκει, να αναλύει και να μαθαίνει σε άλλους τα μυστικά της και τέλος είναι ένας εμψυχωτής –οργανωτής ικανός να εμπνέει άλλους ανθρώπους.» Απόστολος Δοξιάδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης, μαθηματικός.
Χρήσιμες πληροφορίες:
Ημερομηνία Διεξαγωγής:
Παρασκευές 27/10, 24/11, 8/12, 19/1, 2/2, 2/3, 20/4, 11/5
Τόπος Διεξαγωγής:
Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης
Τριπόδων 23, Πλάκα
Ώρες Διεξαγωγής:
17:00-21:00
Επιμορφωτής:
Δρ. Στέλιος Πελασγός
Δίδακτρα Σεμιναρίου:
Δίδακτρα: 300€,  Φοιτητές, Κάτοχοι κάρτας ανεργίας 250€.
(Δυνατότητα αποπληρωμής και σε 3 δόσεις)
Συμμετοχή σε μεμονωμένο εργαστήρι 40€,35€ αντίστοιχα.
Παρέχονται:
  • Βεβαίωση
Πληροφορίες/Εγγραφές:




Copyright © 2017 School Life and Education Museum, All rights reserved.
Μουσείο Σχολικής Ζώης και Εκπαίδευσης

Our mailing address is:
School Life and Education Museum
23 Tripodon st.
Athens, Attica 10558
Greece


Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list

Email Marketing Powered by MailChimp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου